Geen producten (0)

Bestellen

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is jouw product uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Houd onze website en social media goed in de gaten en mis nooit meer een musthave!

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Nee, het is helaas niet mogelijk om producten te reserveren. Indien een artikel uitverkocht is doen wij ons uiterste best om het product zo snel mogelijk weer aan te vullen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is heel simpel! Kies jouw favoriete items en klik vervolgens op ‘in winkelwagen’.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Als je uitgeshopt bent, kun je de bestelling afronden door naar je winkelwagen te gaan, het stappenplan te volgen en op Afrekenen te klikken. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is een online bestelling wijzigen of annuleren (na plaatsing van de bestelling) niet mogelijk. Natuurlijk kun je de bestelling na ontvangst retourneren. 

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €2,95 per bestelling. Bij een bestelling boven de €25 zijn de verzendkosten gratis!

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

We snappen dat jullie graag zo snel mogelijk jullie bestelling ontvangen! Daarom doen we ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag nog. Met een beetje geluk heb je het dan de volgende dag al in huis! In het weekend moet je een klein beetje extra geduld hebben. 

Naar welke landen versturen jullie bestellingen?

Onze bestellingen worden alleen binnen Nederland verzonden. 

Hoe volg ik mijn bestelling?

Een bestelling kan gevolgd worden met een track & trace code. Deze code staat in de verzendbevestiging. Indien er geen code bijstaat is de bestelling verzonden als brievenbuspost en kan de status van de zending niet worden gevolgd. Hier kan dus geen statusupdate van worden gegeven.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Nee, helaas kunnen bestellingen die al geplaatst zijn niet meer geannuleerd of veranderd worden. Natuurlijk kun je de bestelling wel retourneren als je het ontvangen hebt. Indien je een bestelling hebt geplaatst met een langere levertijd zou het nog mogelijk kunnen zijn om deze te annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@steddynl.nl, dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. 

 

Betalen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij maken gebruik van twee betaalmethodes: iDeal en overboeking. 

Als je kiest voor de betaalmethode: overboeking, krijg je tijdens het afrekenen een scherm met een betaalverzoek met een uniek kenmerk. Je kan vervolgens direct inloggen bij je eigen vertrouwde bankomgeving om het bedrag over te maken. Je kan er ook voor kiezen om het verzoek eerst naar je e-mailadres te sturen zodat je het geld later kan overmaken. Let wel op, want de bestelling wordt pas verstuurd nadat het geld ontvangen is bij een overboeking. 

Voor een snelle bezorging raden wij je aan te kiezen voor de directe betaalmethode (iDeal), deze bestellingen worden na het afrekenen direct verzonden namelijk. 

Retourneren

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Retour

Meld je retour aan door een mail te sturen naar retour@steddynl.nl, vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour (niet verplicht).

Ruilen
Wil je jouw item(s) ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar retour@steddynl.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat retour komt.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is).

Stap 2 Retour sturen

Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar ons postadres. Dit adres krijg je van ons als je het retour hebt aangemeld via de mail. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben.
Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender. Vergeet daarom niet de pakbon bij je retour te voegen.

Stap 3 Ontvang creditnota

Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten. 

Heb je nog meer vragen over retourneren of ruilen? Kijk dan onderaan de pagina bij Retourneren.

Mogen alle producten geruild of geretourneerd worden?

Om hygiënische redenen mogen oorbellen niet geruild worden. 

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem, volg onze normale retourprocedure en geef op de pakbon aan welk item je wit ruilen en voor welke maat en/of kleur. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat en/of kleur. Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. In dat geval zullen wij contact met je opnemen om een gepaste oplossing te vinden.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd:
Op alle gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar retour@steddynl.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de gebruiksvoorschriften

Let op: wij bieden geen garantie op verkleuring. Indien bekend is dat je huid een hogere zuurgraad bevat adviseren wij een laagje blanke nagellak aan de binnenkant van de ring aan te brengen.Hiernaast is het ons advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan. 

Verkeerd geleverd:
Heb je een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via retour@steddynl.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via retour@steddynl.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.